Her vil jeg vise en akvarell av Finn Moen. Jeg har lenge hatt lyst til å ha dette bilde til eie. Han er bror av min avdöde far. Den dagen min pappa gikk bort så gikk Finn ut i naturen og tenkte litt vil jeg tro. Min pappa het Kjell. Bildet som Finn har kreert heter ; Östover, 6. oktober 2007, Den dagen Kjell döde. Signert Finn Moen. Noe bedre bilde enn dette klarte jeg ikke å få tatt. I allefall, så er jeg glad over at bildet ble mitt. Takk til Finn.
måndag 13 juli 2009
Akvarell av Finn Moen.
Her vil jeg vise en akvarell av Finn Moen. Jeg har lenge hatt lyst til å ha dette bilde til eie. Han er bror av min avdöde far. Den dagen min pappa gikk bort så gikk Finn ut i naturen og tenkte litt vil jeg tro. Min pappa het Kjell. Bildet som Finn har kreert heter ; Östover, 6. oktober 2007, Den dagen Kjell döde. Signert Finn Moen. Noe bedre bilde enn dette klarte jeg ikke å få tatt. I allefall, så er jeg glad over at bildet ble mitt. Takk til Finn.
onsdag 24 juni 2009
torsdag 18 juni 2009
Finn Moen.
tisdag 16 juni 2009
KUPAN.
fredag 12 juni 2009
Jeg strikker.....
Fame trend og Regia.
måndag 1 juni 2009
DET BLOMSTRER HOS MEG.
Og mange sommerplanter har jeg. De er så fine og de får bra stell hver dag. Da må jeg innrömme at mannen min har kjöpt mange av de. Han er ute og reiser hele uken, og kommer hjem til helgen. Det hender at det blir litt stusselig for meg, men jeg har jo internett, mine håndarbeider og snille granner.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Kom gjerne innom igjen for å titte, og velkommen tilbake.